به ارائۀ کوپن به مشتریان خود ادامه دهید!

به ارائۀ کوپن به مشتریان خود ادامه دهید!

هر چند که می‌توان از بازاریابی پیامکی به روش‌های مختلفی استفاده نمود، در همین حین لازم است که به صورت منظم به مشتریان خود کوپن تخفیف ارسال کنید.

هدف کوپن این است که مشتریان به سمت خرید از شما کشیده شوند، بنابراین پیامک ارسالی شما باید آنقدر ارزشمند و جذاب باشد که مشتری نتواند آن را رد کند. همچنین خوب است که یک تنوع در کوپن‌های خود داشته باشید و پیشنهادهای مختلفی را به مشتریان ارائه دهید.

اگر می‌خواهید ارسال پیامک تخفیف را شروع کنید، در سایت کوتخفیف برای دریافت پنل درخواست بدهید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد و برای فعالسازی سامانه پیامکی راهنمایی‌تان کند. همچنین اگر نیاز به مشاوره بیشتر هم دارید، در انتهای متن برایمان بنویسید تا شما را راهنمایی کنیم.

به‌روز بودن سایت

و در نهایت به‌روز بودن سایت تخفیف است. با این تعداد سایت و اپلیکیشن که ما با آنها مواجه هستیم، وضعیت طوری شده که کدهای تخفیف بیشتر از یکی دو روز اعتبار ندارند؛ اما طوری است که هر روز چند کد تخفیف فعال وجود دارد.

پس باید سایتی انتخاب کنید که آپدیت روزانه داشته و هر روز کد تخفیف سایت‌های مختلف را منتشر کند تا همواره به کدهای معتبر دسترسی داشته باشید.

آرشیو کاملی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف

در نهایت آخرین معیاری هم که برای رتبه بندی بهترین سایت کد تخفیف وجود دارد، داشتن تعداد برندهای زیاد است. در حال حاضر منبع دقیقی برای اینکه بتوان از طریق آن مشخص کرد چه تعداد سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی و خدماتی در ایران فعالیت دارند وجود ندارد.

البته منابع وجود دارند، اما مختلف بوده و آمار آنها دقیق نیست. به عنوان نمونه همه این سایت‌ها دارای نماد اعتماد نیستند تا از طریق آن بتوان شمارش کرد. یا اینکه همه آنها از درگاه مستقیم استفاده نمی کنند.

اما ویژگی مهم در یک سایت کد تخفیف این است که تعداد سایت‌های بیشتری در ان ثبت شده باشد که امکان نقد و بررسی برندها را نیز فراهم کرده باشد تا دیگران قادر باشند نظرات و تجربیات خود را برای خرید از هر برند در آنجا منتشر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید